Skip over navigation | Sla menu over
976 plaatsen beschikbaar 25/5 - 25/5/2016

Collecting for the public: Works that made a difference

Collecting for the public, works that made a difference, is de nieuwste gezamenlijke uitgave van de Vereniging Rembrandt en de Fondation Custodia uit Parijs.

Het boek bestaat uit essays waarin conservatoren en anderen ingaan op de verwerving van individuele stukken of deelcollecties door musea in Europa en Amerika, cruciale aanwinsten die het verschil hebben gemaakt. Met als doel mensen over de hele wereld bewust te maken van het belang van verzamelen voor voor iedereen toegankelijke collecties: stedelijk, regionaal, nationaal en internationaal.

Dit boek is geïnitieerd ter gelegenheid van het afscheid van Peter Hecht, bestuurslid en fellow van de Vereniging Rembrandt, als hoogleraar van de Universiteit Utrecht.

Collecting for the public, works that made a difference
Taal: Engels
Prijs: € 30,=

U kunt een exemplaar bestellen door onderstaand formulier in te vullen en direct te betalen via iDEAL. U krijgt dan een bevestiging van betaling per mail. Een exemplaar van het boek wordt u vervolgens per post toegezonden.

Mocht u onverhoopt niet met iDEAL kunnen betalen? Neem dan contact op met het bureau van de Vereniging Rembrandt.

registrationFormStart
Persoonlijke gegevens
Gegevens van uw partner

* verplichte velden
** s.v.p. bij partnerlidmaatschap twee namen invullen

Vergeet niet uw Rembrandtkaart mee te nemen.