Skip over navigation | Sla menu over
23/6 - 23/6/2018

Speciale korting voor Lustrum Symposium VVAK

Het bestuur van de Vereniging van Vrienden der Aziatische Kunst (VVAK) nodigt u, als lid van de Vereniging Rembrandt, van harte uit voor het Lustrum Symposium Collecting Asian Art in the Western World: Past, Present & Future op 23 juni a.s. in het Rijksmuseum. Het symposium is een van de jubileumactiviteiten in 2018 en heeft een internationale oriëntatie met sprekers uit Nederland, Europa en de Verenigde Staten. Het programma en het symposium zijn om die reden in het Engels.

De VVAK is in juni 1918 opgericht door een groep liefhebbers en kenners van Aziatische kunst met de intentie om de interesse in kunst uit Azië te stimuleren en kunstliefhebbers bijeen te brengen. Tien jaar later besloot het toenmalige bestuur een eigen museum op te richten, dat in 1932 haar deuren opende. Nu – 100 jaar na de oprichting – vormt de VVAK-collectie een substantieel deel van de Aziatische kunstcollectie in het Rijksmuseum en bestaat de Vereniging uit een grote groep betrokken en actieve leden.

Datum: Zaterdag 23 juni 2018 van 9:30-19:30 uur
Locatie: Auditorium Rijksmuseum Amsterdam

Aanmelden
Leden van de Vereniging Rembrandt krijgen 20% korting op hun aanmelding (€ 65 i.p.v. € 80). U kunt zich aanmelden via info@vvak.nl onder vermelding van ‘aanmelding lid Vereniging Rembrandt’. Het bedrag kunt u overmaken op bankrekeningnummer NL33INGB 0000 188285 ten name van Vereniging van Vrienden der Aziatische Kunst.