Wees er vroeg bij

Ons jongerenlidmaatschap

Jongmaat

Kunstliefhebbers jonger dan 28 jaar die zich willen aansluiten bij de missie van de Vereniging Rembrandt, doen dat tegen een gereduceerd tarief.

28 euro per jaar

'De leukste gesteunde aankopen zijn voor mij de kunstwerken met een bijzondere vindplaats, zoals de likeurkaraf die opdook op Marktplaats.'

Anne-Simone Meddens (lid sinds 2015) Weten waarom Anne-Simone lid is?

Privileges

Bewonder jouw favorieten

Rembrandtkaart

Lid van de Vereniging Rembrandt? Daarvoor zijn de musea die wij steunen je dankbaar. Daarom krijg je vrije toegang op vertoon van je Rembrandtkaart. Met ruim 125 aangesloten musea is er altijd wel een in de buurt.

Rembrandtkaart
Vind verdieping

Bulletin

We houden je graag op de hoogte. Daarom sturen we je drie keer per jaar het Bulletin van de Vereniging Rembrandt toe. In dit magazine vertellen we over de kunst die we met jouw steun hebben aangekocht, onderzocht en gerestaureerd. Verhalen die laten zien waarom jouw steun onmisbaar is.

JRAT Museum De Lakenhal
Ontmoet de kunst en elkaar

Jonge Rembrandt Art Talks

Naast activiteiten voor alle leden, organiseert de Vereniging Rembrandt voor leden van 18 tot 35 jaar twee keer per jaar de Jonge Rembrandt Art Talks. Deze ontvangsten bieden jonge kunstliefhebbers de gelegenheid onder begeleiding van gepassioneerde experts achter de schermen te kijken en deel te nemen aan inspirerende discussies.

Bekijk ook

Gezel