Een indruk

Keuze uit gesteunde aankopen binnen dit verzamelgebied

Overzicht

Bekijk alles

De Vereniging Rembrandt heeft door de jaren heen meerdere aankopen binnen dit verzamelgebied gesteund. Bekijk hier het complete overzicht.

Naar het overzicht
themafonds

Themafonds Impressionisme (Claude Monet Fonds)

Ligt uw hart bij de schilderkunst van de impressionisten? Door uw gift toe te wijzen aan het Claude Monet Fonds van de Vereniging Rembrandt draagt u bij aan aankopen binnen uw favoriete verzamelgebied.

Afrika Museum Allard Pierson Museum Amsterdam Museum Amsterdam Pipe Museum
b
Bijzondere Collecties UvA Bonnefantenmuseum Buitenplaats Beeckestijn
Centraal Museum Cobra Museum voor Moderne Kunst Cuypershuis
d
Design Museum Den Bosch Dordrechts Museum Drents Museum
Edams Museum Eindhoven Museum Elisabeth Weeshuis Museum Erfgoedcentrum Rozet
f
Flipje en Streekmuseum Tiel Fondation Custodia Frans Hals Museum Fries Museum Fries Scheepvaart Museum
g
Gelders Archief Gemeentearchief Gemert-Bakel Gemeentemuseum Den Haag Gorcums Museum Groninger Museum
h
Haags Historisch Museum Hannemahuis Het Gouverneurshuis Het Markiezenhof Het Nieuwe Instituut Het Scheepvaartmuseum Historisch Centrum Overijssel Historisch Museum Den Briel Huis Van Gijn
j
Joods Historisch Museum
k
l
Landgoed Verhildersum
m
n
Nationaal Glasmuseum Nationaal Militair Museum Nederlands Tegelmuseum Nederlands Vestingmuseum Nederlands Zilvermuseum Schoonhoven Noordbrabants Museum
p
Paleis Het Loo Purmerends Museum
r
Rijksmuseum Rijksmuseum Boerhaave Rijksmuseum Twenthe Rijksmuseum van Oudheden Rijksprentenkabinet, Rijksmuseum
s
t
Tassenmuseum Hendrikje TextielMuseum Teylers Museum Tropenmuseum
u
Universitaire Bibliotheken Leiden
v
Van Abbemuseum Van Gogh Museum Voerman Museum Hattem
Wereldmuseum Westfries Museum
z
Zaans Museum Zeeuws maritiem muZEEum Zeeuws Museum Zuiderzeemuseum

Op de hoogte blijven?

Als u zich hier aanmeldt, krijgt u bericht wanneer de Vereniging Rembrandt een nieuwe aankoop heeft helpen realiseren. Ook ontvangt u onze maandelijkse nieuwsbrief met informatie over, onder andere, ontvangsten, lezingen en restauratieprojecten.

Vul hier uw e-mailadres in en meld u aan!
Aanmelding is mislukt, probeer opnieuw.
Dank u wel voor uw inschrijving.
Bekijk ook

Moderne kunst (ca. 1880-1950)

Redon Rijks Min
Gainsborough Landschap Met Twee Koeien Een Herder En Een Melkmeid Bijgesneden
crowdfunding

Fan van Aelbert Cuyp en Engelse romantiek? Help het Dordrechts Museum aan een topstuk van Thomas Gainsborough.