Voorwaarden

Met uw inzending geeft u toestemming aan de Vereniging Rembrandt om uw inzending vrij te gebruiken. Denk naast gebruik op deze website aan gebruik op sociale media en in publiekscampagnes. De Vereniging Rembrandt behoudt zich het recht voor om inzendingen te weigeren, zonder opgaaf van redenen. De Vereniging Rembrandt heeft tevens het recht om bijdragen te verwijderen of te wijzigen. Als u verlangt dat uw inzending van onze website of andere door de Vereniging Rembrandt gebruikte digitale communicatieplatforms wordt verwijderd, zal de Vereniging Rembrandt binnen een redelijke termijn aan dit verzoek voldoen.

Privacy

Om uw privacy te beschermen, vermeldt de Vereniging Rembrandt bij uw inzending alleen uw voornaam en woonplaats. Bent u geen lid van de Vereniging Rembrandt? Dan gebruiken wij uw e-mailadres uitsluitend voor communicatie met betrekking tot uw inzending, tenzij u ervoor hebt gekozen onze nieuwsbrief te ontvangen. Uw e-mailadres zal nooit aan derden worden gegeven.

Op de hoogte blijven?

Als u zich hier aanmeldt, krijgt u bericht wanneer de Vereniging Rembrandt een nieuwe aankoop heeft helpen realiseren. Ook ontvangt u onze maandelijkse nieuwsbrief met het allerlaatste verenigingsnieuws.

Vul hier uw e-mailadres in en meld u aan!
Aanmelding is mislukt, probeer opnieuw.
Dank u wel voor uw inschrijving.
Bekijk ook

Grafstele