Het programma

Het programma is nog in ontwikkeling, maar we kunnen alvast meedelen dat de avond bestaat uit verschillende onderdelen. U zult in ieder geval het recent aangekochte schilderij van Miró en andere surrealistische werken gaan bezichtigen. Ook is er muziek, poëzie en een bar waar een toepasselijk drankje wordt geserveerd...

Depot Boijmans Van Beuningen mensen bij kunst verkleind
Dichter bij de kunst

Samen genieten

Tijdens deze exclusieve avond in een van de meest opmerkelijke gebouwen van Nederland geniet je samen van de meest bijzondere kunst.

Samen verzameld

Meer over Miró

Recent hielpen de leden van de Vereniging Rembrandt Museum Boijmans Van Beuningen bij de aankoop van een vroeg schilderij van de Spaanse surrealist Joan Miró. Een droom die uitkomt, na ruim vijftig jaar!

Verder lezen
Verdieping

Gratis college

Meer weten over dit fascinerende schilderij, over Miró en het surrealisme? Samen met surrealisme-expert Els Hoek en onze partner The School of Life Amsterdam maakten wij een online college.

Bekijk het college
Depot Stairs