Wilt u een familielid of vriend lid maken van de Vereniging Rembrandt? Zodat hij of zij ook kan genieten van het plezier mee te verzamelen voor de Collectie Nederland? Geef dan tijdens deze najaarsactie een lidmaatschap cadeau, of maak iemand enthousiast voor een lidmaatschap. U krijgt beiden een bijzonder cadeau: het Kijkdokter Kaartspel. Deze actie is geldig t/m 31 januari 2021 en geldt voor alle lidmaatschappen.

Over het spel

Het Kijkdokter Kaartspel laat je op een drempelloze manier, zonder vereiste voorkennis, van kunst genieten. Zoals van de zonovergoten schilderijen van Aelbert Cuyp, die vaak zo levensecht zijn, dat de warmte van de zon bijna voelbaar is. Om dat te ervaren hoef je niks van Cuyp of 17de-eeuwse Hollandse landschapsschilderkunst te weten, maar alleen de warmte van de zon te kennen. Soms vergeten we dat je op die drempelloze manier naar kunst mag kijken. Het Kijkdoker Kaartspel bevat oefeningen om met een open vizier naar kunst te kijken. Een interview met de makers vindt u hier.

Kijkdokter frontaal 3 D 1
Hoe krijg ik het Kijkdokter Kaartspel?

Wilt u het Kijkdokter Kaartspel bemachtigen? Geef dan tot en met 31 januari 2021 een lidmaatschap van de Vereniging Rembrandt cadeau of werf als bestaand lid een nieuw lid. In beide gevallen ontvangt u, én het nieuwe lid, een gratis exemplaar van het Kijkdokter Kaartspel.

Actiecode

Voer de actiecode in bij de betaling van het (cadeau)lidmaatschap. Werft u als bestaand lid een nieuw lid? Geef in dat geval de actiecode door. Uw familielid of vriend wordt dan tijdens het aanmeldproces gevraagd om uw voor- en achternaam in te vullen.

Bekijk de lidmaatschappen
De actievoorwaarden
  • Deze actie loopt tot en met 31 januari 2021.
  • Iedereen die in deze periode een nieuw lid aandraagt of een cadeaulidmaatschap geeft ontvangt het Kijkdokter Kaartspel.
  • De actie geldt alleen als de nieuwe leden in het voorafgaande jaar geen lid van de Vereniging Rembrandt zijn geweest.
  • Als aandrager of cadeaugever ontvangt u maximaal één exemplaar van het Kijkdokter Kaartspel.
  • Deze actie is van toepassing op alle (cadeau)lidmaatschappen van de Vereniging Rembrandt.
  • Gebruikmaken van deze actie kan alleen via aanmelding op onze website met de actiecode ‘KIJKSPEL’, of via de scheurkaart in het Bulletin van de Vereniging Rembrandt.
  • Het Kijkdokter Kaartspel kan niet worden omgezet in geld, korting of een ander cadeau.
  • Het Kijkdokter Kaartspel wordt na ontvangst van aanmelding en betaling toegestuurd.
  • Voor het toesturen van het Kijkdokter Kaartspel moeten de adresgegevens van zowel de gever als de ontvanger volledig en correct zijn ingevuld.
  • Met het verstrekken van uw persoonsgegevens geeft u de Vereniging Rembrandt toestemming om deze gegevens conform onze privacyverklaring te verwerken.