Als Kunst Je Lief Is 20181003 Fam3033K
Vereniging 24 januari 2019

Jonge Rembrandt Art Talks #2

De tweede editie van de Jonge Rembrandt Art Talks zal op zaterdag 2 februari plaatsvinden in het Kröller-Müller Museum. Een ontvangst speciaal voor leden tussen de 18 en 35 jaar (en een introducé).

Na rondleidingen door Als kunst je lief is - onze tentoonstelling met 80 beeldbepalende kunstwerken uit 40 musea - is er een gezamenlijke lunch. Vervolgens gaan we in gesprek met Charlotte Rixten, de jongste museumdirecteur van Nederland, over haar functie bij Villa Mondriaan en over de toekomst van musea in een digitale wereld. We sluiten af met een borrel.

Aanmelden
In deze editie is slechts plek voor 60 personen. Reserveer daarom zo snel mogelijk. Leden van Vereniging Rembrandt (leeftijd 18-35 jaar) en hun introducé zijn welkom. Per persoon vragen wij een bijdrage van € 15,- (lunch en vervoer zijn inbegrepen).

Vervoer

Speciaal voor deze locatie verzorgen wij vervoer vanaf Amsterdam Zuid (met een tussenstop op Ede-Wageningen) met onze Jonge Rembrandt Art Talks tourbus.

LET OP: alléén voor leden tussen de 18-35 jaar en hun introducé. Neem je Rembrandtkaart mee.

Reserveer hier je ticket. Het wachtwoord is VR1883.