Eenmalige steun voor musea

Met deze actie wil de Vereniging Rembrandt kunstmusea tijdens de coronacrisis ondersteunen bij het maken van een kleine presentatie waarin één of enkele kunstwerken of voorwerpen van toegepaste kunst uit de eigen collectie worden uitgelicht. Het gaat om speciaal voor de heropening gemaakte presentaties, die nadrukkelijk als doel hebben het belang van de vaste collectie te laten zien. De presentatie zal dan ook binnen drie of vier maanden na de heropening van start moeten gaan. De actie staat open voor alle musea die eerder zijn gesteund door de Vereniging Rembrandt of die haar leden al vrije toegang verlenen. De bijdrage is niet bedoeld voor (grote) tentoonstellingen die al gepland waren. Een ad hoc bestuurscommissie zal zich buigen over de aanvragen. U wordt verzocht vóór het indienen van de aanvraag contact op te nemen met Gerdien Wuestman. Haar contactgegevens staan hieronder.

Gerdien Wuestman, wetenschappelijk redacteur en secretaris restauraties

wuestman@verenigingrembrandt.nl

Op de hoogte blijven?

Als u zich hier aanmeldt, krijgt u bericht wanneer de Vereniging Rembrandt een nieuwe aankoop heeft helpen realiseren. Ook ontvangt u onze maandelijkse nieuwsbrief met het allerlaatste verenigingsnieuws.

Vul hier uw e-mailadres in en meld u aan!
Aanmelding is mislukt, probeer opnieuw.
Dank u wel voor uw inschrijving.
Bekijk ook

Steun bij aankopen

Dutch Girl At Breakfast Joins Milkmaid  Photo By Olivier Middendorp Verkleind Min