Vier keuzes

Onze volwassenenlidmaatschappen

Gezel

De Gezel krijgt als dank voor zijn lidmaatschap de Rembrandtkaart, het Bulletin (verschijnt drie keer per jaar) en twee exclusieve ontvangsten in een museum na sluitingstijd.

€ 75 per kalenderjaar

Gezel (2 pers.)

Dit lidmaatschap biedt dezelfde privileges als twee afzonderlijke volwassenenlidmaatschappen, maar tegen een voordeliger tarief. Er worden óf twee Rembrandtkaarten op naam of één Rembrandtkaart op naam en een introducékaart verstrekt. Voor de exclusieve ontvangsten krijgt u een uitnodiging voor twee personen.

€ 110 per kalenderjaar

Gezel voor het leven

Als u voor dit type lidmaatschap kiest, geniet u voor de rest van uw leven van de privileges die bij het Gezel-lidmaatschap horen. Hiervoor dient u wel 35 jaar of ouder te zijn.

Eenmalig € 2.000

Gezel voor het leven (2 pers.)

Het is ook mogelijk een lidmaatschap voor het leven voor twee personen af te sluiten. Beide personen dienen dan wel 35 jaar of ouder te zijn. Dit type lidmaatschap wordt ook vaak cadeau gegeven aan kunstminnende stellen, bijvoorbeeld ter gelegenheid van hun huwelijk.

Eenmalig € 3.000

als dank

De Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang tot hun vaste collecties. Bekijk hier het overzicht van musea waar de Rembrandtkaart geldig is.

Jonger dan 29 jaar?

Jongmaat

Leden van 28 jaar en jonger bieden wij een lidmaatschap tegen een gereduceerd tarief.

Liefde voor kunst doorgeven

Cadeaulidmaatschap

Alle lidmaatschappen kunt u ook cadeau geven. Zo kunt u uw liefde voor kunst doorgeven aan anderen.

Lidmaatschappen met fiscale voordelen

Meesterlidmaatschappen

Vanwege de Geefwet en de multiplier zijn er lidmaatschappen van de Vereniging Rembrandt met fiscale voordelen. Het gaat hierbij om lidmaatschappen vanaf € 350 euro per jaar die u voor vijf jaar vastlegt.

Bekijk ook

Cadeaulidmaatschap

Foto ┬® Rgerritsen 6962
Als Kunst Je Lief Is Header 1920X1080