Dit lidmaatschap is bedoeld voor volwassenen vanaf 29 jaar. Zij betalen voor hun lidmaatschap € 75 per kalenderjaar of € 110 voor twee personen. (Wie lid wordt vanaf 1 juli 2020, betaalt voor de rest van het kalenderjaar de helft van het bedrag).

4 opties

Onze volwassenenlidmaatschappen

Gezel

Als Gezel draagt u bij aan de bescherming en verrijking van ons gezamenlijk kunstbezit. Bovendien geniet u van verschillende privileges, zoals de Rembrandtkaart en het Bulletin.

€ 75 per kalenderjaar (€ 37,50 vanaf 1 juli)

Gezel (2 personen)

Voor dit lidmaatschap worden óf twee Rembrandtkaarten op naam of één Rembrandtkaart op naam en een introducékaart verstrekt. Voor de exclusieve ontvangsten krijgt u een uitnodiging voor twee personen.

€ 110 per kalenderjaar (€ 55 vanaf 1 juli)

Gezel voor het leven

Als u Gezel voor het leven wordt, geniet u voor de rest van uw leven van de privileges die bij dit volwassenenlidmaatschap horen. Hiervoor dient u wel 35 jaar of ouder te zijn.

Eenmalig € 2.000

Gezel voor het leven (2 personen)

Het is ook mogelijk een lidmaatschap voor het leven voor twee personen af te sluiten. Beide personen dienen dan wel 35 jaar of ouder te zijn.

Eenmalig € 3.000

Privileges

Vrije toegang

Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang tot hun vaste collecties. Klik op onderstaande link om te zien in welke musea de Rembrandtkaart geldig is.

Rembrandtkaart
Verdieping

Bulletin

Leden ontvangen drie keer per jaar het Bulletin van de Vereniging Rembrandt. Hierin vertellen trotse museumdirecteuren en conservatoren over nieuwe aankopen. Daarnaast bevat het blad columns, interviews en achtergrondartikelen over museale ontwikkelingen, verzamelen en wat wij aan een gedeeld kunstbezit kunnen beleven.

20190215 191901 Verkleind
ruimte

Speciale openstellingen

Als een van de eersten en in alle rust spraakmakende tentoonstellingen bezoeken? De leden van de Vereniging Rembrandt worden minimaal twee keer per jaar uitgenodigd voor een exclusieve bezichtiging in een museum.

Jrat Dsc0796 Bijgesneden
ontmoeten

Jonge Rembrandt Art Talks

Voor leden (en hun introducés) van 18 tot 35 jaar organiseert de Vereniging Rembrandt twee keer per jaar de Jonge Rembrandt Art Talks. Deze ontvangsten bieden jonge kunstliefhebbers de gelegenheid om samen met leeftijdsgenoten en onder begeleiding van gepassioneerde experts door het museum te lopen en deel te nemen aan inspirerende discussies en netwerkborrels.

Bekijk ook

Jongmaat