Wees er vroeg bij

Ons jongerenlidmaatschap

Jongmaat

Leden tot en met 28 jaar betalen voor hun lidmaatschap een gereduceerd tarief. Natuurlijk biedt het jongerenlidmaatschap dezelfde voordelen die ook horen bij het volwassenenlidmaatschap: Jongmaten krijgen de Rembrandtkaart, het Bulletin (verschijnt drie keer per jaar) en twee exclusieve ontvangsten in een museum na sluitingstijd.

€ 28 per kalenderjaar (€14,- voor de rest van 2019)

Jongmaat voor het leven

Wie ervoor kiest Jongmaat voor het leven te worden, geniet tot zijn of haar 35ste levensjaar alle privileges die bij dit jongerenlidmaatschap horen. Dit lidmaatschap wordt vaak cadeau gegeven aan kinderen en kleinkinderen.

Eenmalig € 1.000 (lidmaatschap is geldig tot het 35ste levensjaar)

Jongmaat
Liefde voor kunst delen

Jonge Rembrandt Art Talks

Voor leden (en hun introducés) van 18 tot 35 jaar organiseren wij twee keer per jaar de Jonge Rembrandt Art Talks. Deze ontvangsten bieden kunstliefhebbers de gelegenheid om samen met leeftijdsgenoten en onder begeleiding van gepassioneerde experts door het museum te lopen en deel te nemen aan inspirerende discussies en netwerkborrels.

De programma’s worden samen met het Jonge Rembrandtbestuur ontwikkeld. De leden van het Jonge Rembrandtbestuur zijn Hugo Roosjen, Odilia van Wassenaer, Thomas Pleunis, Nina van Heuveln, Willem Röell, Pauline Geskes en Wouter van Aken.

Trailerscreenshot
als dank

De Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang tot hun vaste collecties. Bekijk hier het overzicht van musea waar de Rembrandtkaart geldig is.

Naar het overzicht
liefde voor kunst doorgeven

Cadeaulidmaatschap

Alle lidmaatschappen kunt u ook cadeau geven. Zo kunt u uw liefde voor kunst doorgeven aan anderen.

Bekijk ook

Gezel

Rp P 1962 10
Gainsborough Landschap Met Twee Koeien Een Herder En Een Melkmeid Bijgesneden
crowdfunding

Fan van Aelbert Cuyp en Engelse romantiek? Help het Dordrechts Museum aan een topstuk van Thomas Gainsborough.