Wil je helpen bij het verzamelen van bijzondere kunst die met iedereen kan worden gedeeld? En ben je 28 jaar of jonger? Word dan Jongmaat bij de Vereniging Rembrandt. Je betaalt slechts € 28 per jaar en je krijgt daar vele privileges voor terug.

Wees er vroeg bij

Ons jongerenlidmaatschap

Jongmaat

Kunstliefhebbers van 28 jaar of jonger die zich willen aansluiten bij de missie van de Vereniging Rembrandt, kunnen dat doen tegen gereduceerd tarief.

€ 28 per kalenderjaar

Jongmaat voor het leven

Wie ervoor kiest Jongmaat voor het leven te worden, geniet tot zijn of haar 35ste levensjaar alle privileges die bij dit jongerenlidmaatschap horen.

Eenmalig € 1.000

Privileges

Vrije toegang

Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang tot hun vaste collecties. Weten waar de Rembrandtkaart geldig is? Klik op onderstaande link.

Rembrandtkaart
Verdieping

Bulletin

Leden ontvangen drie keer per jaar het Bulletin van de Vereniging Rembrandt. Hierin vertellen trotse museumdirecteuren en conservatoren over nieuwe aankopen. Daarnaast bevat het blad columns, interviews en achtergrondartikelen over museale ontwikkelingen, verzamelen en wat wij aan een gedeeld kunstbezit kunnen beleven.

20190215 191901 Verkleind
ruimte

Speciale openstellingen

Als een van de eersten en in alle rust spraakmakende tentoonstellingen bezoeken? De leden van de Vereniging Rembrandt worden minimaal twee keer per jaar uitgenodigd voor een exclusieve bezichtiging in een museum.

Jongmaat
ontmoeten

Jonge Rembrandt Art Talks

Voor leden (en hun introducés) van 18 tot 35 jaar organiseert de Vereniging Rembrandt twee keer per jaar de Jonge Rembrandt Art Talks. Deze ontvangsten bieden jonge kunstliefhebbers de gelegenheid om samen met leeftijdsgenoten en onder begeleiding van gepassioneerde experts door het museum te lopen en deel te nemen aan inspirerende discussies en netwerkborrels.

Trailerscreenshot
Bekijk ook