Wees er vroeg bij

Ons jongerenlidmaatschap

Jongmaat

Leden tot en met 28 jaar betalen voor hun lidmaatschap een gereduceerd tarief. Natuurlijk biedt het jongerenlidmaatschap dezelfde voordelen die ook horen bij het volwassenenlidmaatschap: Jongmaten krijgen de Rembrandtkaart, het Bulletin (verschijnt drie keer per jaar) en twee exclusieve ontvangsten in een museum na sluitingstijd.

€ 28 per kalenderjaar

Jongmaat voor het leven

Wie ervoor kiest Jongmaat voor het leven te worden, geniet tot zijn of haar 35ste levensjaar alle privileges die bij dit jongerenlidmaatschap horen. Dit lidmaatschap wordt vaak cadeau gegeven aan kinderen en kleinkinderen.

Eenmalig € 1.000 (lidmaatschap is geldig tot het 35ste levensjaar)

Jonge Rembrandtborrel
Liefde voor kunst delen

Jonge Rembrandtborrel

Voor leden van 18 tot 35 jaar organiseren wij de Jonge Rembrandtborrel. Deze ontvangsten bieden jonge kunstliefhebbers de gelegenheid om samen met leeftijdsgenoten en onder begeleiding van gepassioneerde kunstexperts na sluitingstijd door het museum te lopen.

als dank

De Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang tot hun vaste collecties. Bekijk hier het overzicht van musea waar de Rembrandtkaart geldig is.

Naar het overzicht
liefde voor kunst doorgeven

Cadeaulidmaatschap

Alle lidmaatschappen kunt u ook cadeau geven. Zo kunt u uw liefde voor kunst doorgeven aan anderen.

Bekijk ook

Gezel

Rp P 1962 10
Als Kunst Je Lief Is Header 1920X1080