Privileges

Als Grootmeester wordt u in de gelegenheid gesteld uw gift toe te wijzen aan een van onze vijftien Themafondsen. Zo draagt u bij aan de verwerving van kunst van uw voorkeur. Wanneer het door u gesteunde Themafonds wordt ingezet voor een kunstaankoop wordt u uitgenodigd voor een exclusieve presentatie in het museum. Als Grootmeester hebt u dezelfde privileges die horen bij een Gezellidmaatschap voor twee personen én u krijgt een uitnodiging (voor twee personen) voor de Meesterschouw.

Voorwaarden

U wordt Grootmeester vanaf € 2.500 per jaar. Uw gift komt volledig ten goede aan de missie van de Vereniging Rembrandt, maar kan u netto aanzienlijk minder kosten omdat de overheid met u meebetaalt. Wanneer u besluit Grootmeester te worden via een periodieke gift van minimaal € 2.500 per jaar voor een periode van minimaal vijf jaar, maakt u optimaal gebruik van de fiscale voordelen die de overheid u biedt. Meer weten over de fiscale voordelen van schenken aan de Vereniging Rembrandt? Klik op de link hieronder.

Fiscale voordelen

extra

Meisje Abbie Mh 02
Kijkje achter de schermen

Meesterschouw

Tijdens deze intieme museale bijeenkomsten geeft een conservator of andere kunstexpert u een kijkje achter de schermen. Zo konden de aanwezigen van de eerste Meesterschouw in het Mauritshuis over de schouder van de restaurator meekijken naar de restauratie van Vermeers Meisje met de parel.

Bekijk ook

Hollandse Meester