Privileges

Als Hollandse Meester wordt u in de gelegenheid gesteld een Fonds op Naam op te richten. U kunt kiezen met uw fonds bij te dragen aan specifieke kunstaankopen, maar er zijn ook Fondsen op Naam met onderzoek en/of restauratie in de doelstelling. Wordt uw fonds gebruikt bij de verwezenlijking van een aankoop dan zal de naam van uw fonds altijd vermeld blijven bij het aangekochte kunstwerk. U hebt daarnaast dezelfde privileges die horen bij een lidmaatschap als Grootmeester.

Voorwaarden

U wordt Hollandse Meester vanaf een eenmalige gift van minimaal € 75.000 of een periodieke gift van ten minste € 15.000 per jaar gedurende minstens vijf jaar. Uw gift komt volledig ten goede aan de missie van de Vereniging Rembrandt, maar kan u netto aanzienlijk minder kosten omdat de overheid met u meebetaalt. Wanneer u besluit Hollandse Meester te worden via een periodieke gift, maakt u optimaal gebruik van de fiscale voordelen die de overheid u biedt. Meer weten over de fiscale voordelen van schenken aan de Vereniging Rembrandt? Klik op de link hieronder.

Fiscale voordelen
Bekijk ook