Privileges

Als Jonge Meester hebt u dezelfde privileges die horen bij een Gezellidmaatschap voor twee personen én u krijgt een uitnodiging (voor twee personen) voor Zondag met Rembrandt.

Voorwaarden

U wordt Jonge Meester vanaf € 350 per jaar. Uw gift komt volledig ten goede aan de missie van de Vereniging Rembrandt, maar kan u netto aanzienlijk minder kosten omdat de overheid met u meebetaalt. Wanneer u besluit Jonge Meester te worden via een periodieke gift van minimaal € 350 per jaar voor een periode van minimaal vijf jaar, maakt u optimaal gebruik van de fiscale voordelen die de overheid u biedt. Meer weten over de fiscale voordelen van schenken aan de Vereniging Rembrandt? Klik op de link hieronder.

Fiscale voordelen

privileges

Zondag Met Rembrandt Dordrechts Museum
Ontdek

Zondag met Rembrandt

Tijdens deze bijeenkomsten, die twee keer per jaar plaatsvinden in steeds een ander museum, wordt u door een museumdirecteur of conservator meegenomen langs hoogtepunten uit de collectie. Onder hun begeleiding komt u niet alleen meer te weten over kunst en musea, maar ontdekt u ook uw favoriete verzamelgebied.

Bekijk ook

Leermeester