Een nieuw Fonds op Naam

We weten hoezeer ons gezamenlijk kunstbezit Fusien aan het hart ligt. Daarom willen we haar iets aanbieden dat ten goede komt aan de openbare kunstcollecties in Nederland: een nieuw Fonds op Naam. De naam en doelstelling blijven nog even geheim, maar we kunnen alvast verklappen dat het fonds past bij de idealen van Fusien, voor wie de woorden ‘zien, delen, doorgeven’ twintig jaar lang een mantra vormden. Als we de handen ineen slaan, kunnen we dit fonds een prachtige start geven. Daarom nodigen wij alle musea, culturele partners, Rembrandtleden en andere belangstellenden van harte uit om een bijdrage te doen.

Wilt u bijdragen?

U kunt bijdragen door op onderstaande rode knop te drukken en het donatieformulier in te vullen. Vul in het opmerkingenveld (laatste stap van het betalingsproces) 'Afscheidscadeau Fusien' in, gevolgd door uw naam en/of de naam van de organisatie namens welke u schenkt. U kunt uw gift ook zelf overmaken.

Ik wil bijdragen
Uw gift zelf overmaken

Wilt u liever geen gebruik maken van ons donatieformulier? U kunt uw gift ook zelf overmaken naar rekeningnummer NL21 ABNA 0252 2008 61 (BIC: ABNANL2A) t.n.v. de Vereniging Rembrandt o.v.v. 'Afscheidscadeau Fusien', gevolgd door uw naam en/of de naam van de organisatie namens welke u schenkt.

Presentatie cadeau

Het nieuwe Fonds op Naam wordt bekendgemaakt op 30 mei. We hopen bij de officiële presentatie van het fonds tijdens de Algemene Ledenvergadering op 25 juni Fusien te kunnen verrassen met een prachtig startbedrag. Fusien ontvangt die dag ook een kaart met de namen van iedereen die aan dit cadeau heeft bijgedragen. Wilt u liever dat uw naam niet genoemd wordt? Vermeld dan bij de betaling 'bijdrage anoniem'.

Vragen?

Voor vragen over het cadeau en uw eventuele bijdrage kunt u contact opnemen met Mathilde van der Werff, hoofd Mecenaat.

vanderwerff@verenigingrembrandt.nl