Fonds Fusien

De Collectie Nederland floreert bij samenwerking. Hoe meer er onderling wordt gedeeld uit de verschillende verzamelingen waaruit zij bestaat, hoe vitaler zij wordt. Fusien gelooft als geen ander in dit principe. Daarom besloten wij haar een Fonds op Naam aan te bieden dat musea in Nederland stimuleert hun collecties nog meer te delen. Zo zorgen we ervoor dat de schatten uit ons gemeenschappelijk kunstbezit optimaal tot hun recht komen. Het fonds kan worden ingezet voor de financiering van langdurige bruiklenen - denk hierbij aan transport- en inrichtingskosten.

Ik wil bijdragen

Er is voor dit fonds al een prachtig startbedrag van ruim 120.000 euro opgehaald! Wij hopen op nog meer bijdragen, zodat het Fonds Fusien van blijvende betekenis kan zijn. Doet u mee? U kunt bijdragen door op onderstaande rode knop te drukken en het donatieformulier in te vullen. Vul in het opmerkingenveld (laatste stap van het betalingsproces) uw naam in en/of die van de organisatie namens welke u schenkt. U kunt uw gift ook zelf overmaken naar NL21 ABNA 0252 2008 61 (BIC: ABNANL2A) t.n.v. de Vereniging Rembrandt o.v.v. 'Afscheidscadeau Fusien', gevolgd door uw naam en/of de naam van de organisatie namens welke u schenkt. Wilt u liever dat uw naam niet wordt genoemd? Vermeld dan bij de betaling 'bijdrage anoniem'.

Bijdragen
Vragen?

Voor vragen over het Fonds Fusien en uw eventuele bijdrage hieraan kunt u contact opnemen met Mathilde van der Werff, hoofd Mecenaat.