Steun

Verrijking

Steun bij aankopen

Een nieuwe aankoop op het oog? Wij bieden musea financiële ondersteuning bij het verwerven van kunst uit alle tijden en van over de hele wereld.

Beurzen voor onderzoek

Meer verhalen vertellen met de collectie? Wij verstrekken beurzen die dit helpen mogelijk maken. Ook zijn deze beurzen bedoeld om jonge onderzoekers de kans te geven ervaring op te doen in het museale werkveld.

Zorg

Bijdragen aan restauraties

Een topstuk in het depot weer laten schitteren op zaal? Dankzij onze fondsen helpen wij musea bij het wakker kussen van sleeping beauties.

Verder lezen

Bevordering collectiemobiliteit

Een bijzondere bruikleen op het oog? Wij helpen musea bij het delen van hun collecties. Zo zorgen we ervoor dat de schatten in ons gezamenlijk kunstbezit winnen aan betekenis.

Verder lezen
VR Logo R Rood
Logo Vereniging Rembrandt

Het Vereniging Rembrandt logo kent twee varianten; een staande en een liggende variant. Het staande logo is in principe leidend maar bij sommige uitingen is een liggend logo beter geschikt.