Laurens Knoop

'Met zo’n 100.000 euro uit de opbrengsten van onze collegereeksen konden wij via de Vereniging Rembrandt vijf heel bijzondere kunstaankopen mogelijk maken. Fantastisch!'

Laurens Knoop Oprichter en creatief directeur The School of Life Amsterdam Kunstgeschiedenis door museumdirecteuren

Onze kernwaarden

16 JRAT 3 scheepvaart
MVO & CSR

Maatschappelijke impact op nationaal niveau

Samen met onze leden en partners maken we topkunst toegankelijk voor iedereen. Partners geven met hun steun concrete vorm aan hun MVO en CSR; wij helpen hen dit op strategische wijze te communiceren.

JRAT Kunstmuseum header 2
COMMITMENT

Inspiratie en betrokkenheid

Een partnership brengt uw organisatie trots en inspiratie. Door onze verhalen en unieke partnerprivileges worden uw medewerkers écht betrokken bij de kunstcollectie van Nederland.

Ook partner worden?

Partnership met de Vereniging Rembrandt

Als dank voor hun steun en betrokkenheid bieden wij onze partners verschillende privileges. Deze zijn schaalbaar en kunnen onder andere bestaan uit:

Partnerprivileges
  • De Rembrandtkaart, die vrije toegang biedt tot meer dan 125 musea door heel Nederland
  • Ons kunstmagazine, dat drie keer per jaar verschijnt
  • Mogelijkheden van zichtbaarheid van uw bedrijf in onze uitingen
  • Verrassende acties, bijvoorbeeld rond kerst, voor werknemers en relaties
  • Uitnodigingen voor bijzondere kunstevents
  • Mogelijkheid tot eigen bedrijfsfonds
Gezamenlijke impact
  • Aankopen van topkunst
  • Onderzoek en restauraties
  • Beschermen en verrijken van de Collectie Nederland

Contact

Een partnership met de Vereniging Rembrandt is altijd maatwerk. We gaan graag met u in gesprek om gezamenlijk tot een waardevol partnership te komen.

DSC09795 2

Alexandra van der Loo, contactpersoon partnerships

ANBI

De Vereniging Rembrandt is aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Ook is de Vereniging Rembrandt een erkend goed doel.

Bekijk ook

The School of Life x Vereniging Rembrandt

Partner: The School of Life Amsterdam
Presentatie zoetmulder school of life