Hebt u een klacht over onze manier van voorlichting of fondsenwerving? Dan kunt u terecht bij onze klachtencommissie.

Procedure

Stuur uw klacht uiterlijk zes maanden na de datum van de gebeurtenis die aanleiding is tot de klacht in bij de Vereniging Rembrandt, ter attentie van de voorzitter van de klachtencommissie. De klacht wordt dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Voor de volledige klachtenprocedure, download het reglement hieronder

Download Reglement klachtencommissie
Samenstelling

De klachtencommissie bestaat uit ten minste drie leden, veelal met een juridische achtergrond. Zij zijn benoembaar voor drie jaar en kunnen twee maal worden herbenoemd. Leden van het bestuur en de raad van adviseurs komen niet voor een benoeming in aanmerking.

Klachtencommissie per 1 oktober 2019

• Mevrouw mr. J. Cohen Jehoram-Mendlik, voorzitter
  • Mevrouw mr. A.M.C. Marius-van Eeghen, secretaris
  • Mevrouw mr. B.M. Vroom-Cramer
  • De heer mr. R.W. Polak
  • Mevrouw mr. G.V.M. Veldhoen

Op de hoogte blijven?

Als u zich hier aanmeldt, krijgt u bericht wanneer de Vereniging Rembrandt een nieuwe aankoop heeft helpen realiseren. Ook ontvangt u onze maandelijkse nieuwsbrief met het allerlaatste verenigingsnieuws, zoals informatie over ontvangsten en gesteunde projecten.

Vul hier uw e-mailadres in en meld u aan!
Aanmelding is mislukt, probeer opnieuw.
Dank u wel voor uw inschrijving.
Bekijk ook

Zien, delen en doorgeven

Onze missie
Schalcken Bijgesneden
Leeuw Van Rembrandt Detail
Rembrandtjaar 2019

39 Rembrandts in Nederland, met dank aan onze leden.