Schrijf u in als Grootmeester bij de Vereniging Rembrandt

2. Uw gift

U kunt zelf de looptijd van uw periodieke overeenkomst bepalen. Voor de Belastingdienst is een minimum van vijf jaar vereist. Aan het eind van de gekozen periode nemen wij contact met u op voor een eventuele verlenging van de overeenkomst.

U kunt ervoor kiezen uw donatie per direct te laten ingaan of per 1 januari van het aankomende jaar.

3. Gegevens schenker

4. Overige gegevens

5. Uw huidige adres

6. Contactgegevens

7. Gegevens partner

Uw donatie geeft u automatisch recht op alle voordelen van het lidmaatschap van de Vereniging Rembrandt voor twee personen. Als u hier de gegevens van uw partner vermeldt krijgt hij/zij een Rembrandtkaart op eigen naam en kan hij/zij alle gesteunde musea in. U kunt ook kiezen voor ‘introducé’. U ontvangt dan een tweede Rembrandtkaart zodat u altijd iemand mee kan nemen naar het museum.

Let op: hebt u een fiscale partner dan bent u verplicht om deze op te geven.

8. Gegevens partner

9. Geboorte partner