Uitnodiging Jrat3
Vereniging 26 april 2019

Jonge Rembrandt Art Talks #3

De derde editie van de Jonge Rembrandt Art Talks zal op zaterdag 11 mei in het Scheepvaartmuseum in Amsterdam plaatsvinden.

Na rondleidingen door de collectie van het museum op interessegebied naar keuze, gaan we in gesprek met directeur Michael Huijser en Galerie Ron Mandos. We sluiten weer af met een gezellige borrel in het museum.

Voor als je nog niet bekend bent met onze Art Talks; dit kun je verwachten:
• in kleine groepjes word je meegenomen langs twee kunstwerken naar keuze.
• in gesprek met Galerie Ron Mandos en Michael Huijser over het werk van Hans Op de Beeck, zijn tentoonstelling en elke andere vraag die je altijd al wilde stellen aan een galeriehouder voor hedendaagse kunst of museumdirecteur.
• borrel met bitterballen op een bijzondere locatie.

Kijk voor een korte impressie van de vorige editie hier:

Trailerscreenshot

Aanmelden

Leden van Vereniging Rembrandt (leeftijd 18-35 jaar) en hun introducé zijn welkom. Meer informatie over de tijden en hoe je kaartjes kan bestellen vind je in de uitnodiging die per e-mail wordt verstuurd.

Foto: Andy Hendrata