Omslag Vaandeldrager boekje2
Vereniging 25 april 2022

Kom dichter bij De vaandeldrager

De vaandeldrager gaat op tournee! Vanaf 30 april reist Rembrandts meesterwerk een jaar lang langs musea in alle provincies. Word lid van de Vereniging Rembrandt en kom nog dichter bij dit unieke schilderij.

Speciale uitgave

Als je nu lid wordt, sturen we je de uitgave die we ter gelegenheid van de tour maakten, met daarin een artikel van Rembrandt-expert Jonathan Bikker. Meer weten over deze publicatie? Klik hier.

Lezing

Ook nodigen we je uit voor een kunsthistorische lezing over De vaandeldrager in een van de deelnemende musea. Leden uit Friesland worden uitgenodigd voor een lezing in het Fries Museum op 1 mei. Op 12 juni is er speciaal voor nieuwe leden een lezing in het Centraal Museum te Utrecht.

Promotiecode

Gebruik bij het afsluiten van het lidmaatschap de promotiecode VAANDELDRAGERONTOUR dan sturen we je de publicatie en uitnodiging voor de lezing zo snel mogelijk op.

De vaandeldrager en zijn tournee

Voor de tour van De vaandeldrager is een speciale website gemaakt. Hier vind je informatie over de locaties van de tour en krijg je verdiepende informatie over het schilderij. Klik hier om naar deze website te gaan.

Rembrandt Vaandeldrager iets verkleind