4 opties

Hoe kan ik bijdragen?

Gezel_ontvangst Museum De Lakenhal

Lid worden

Betrokken worden bij de Collectie Nederland en genieten van verschillende privileges? Word lid bij de Vereniging Rembrandt vanaf € 75 per jaar (€ 37,50 voor jongeren tot 25 jaar).

Foto Bezoekers Akjli Voor De Munch

Geven

Door te schenken aan de Vereniging Rembrandt geeft u meer kleur aan uw betrokkenheid bij onze gezamenlijke kunstcollecties. Groot of klein, elke gift is welkom.

Preview Rv 84

Nalaten

Wilt u uw liefde voor kunst doorgeven? Via een erfstelling of legaat kunt u op zeer persoonlijke wijze bijdragen aan de Collectie Nederland.
Musicerend gezelschap

Partner worden

Als partner van de Vereniging Rembrandt bent u partner van alle kunstmusea in Nederland. Op die manier kan iedereen topkunst blijven ervaren.
Vrije toegang

Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang. Weten waar de Rembrandtkaart geldig is? Klik op onderstaande link.