Voor jong en oud

Onze lidmaatschappen

Rp P 1961 975 Verkleind

€ 28 per kalenderjaar voor jongeren

Ben je 28 jaar of jonger en wil je bijdragen aan onze openbare kunstcollecties? Word dan Jongmaat bij de Vereniging Rembrandt.

Rp P 1962 10Verkleind

€ 75 voor 1 persoon of € 110 voor twee personen

Bent u ouder dan 28 jaar en wilt u bijdragen aan een rijk en vitaal openbaar kunstbezit, word dan Gezel bij de Vereniging Rembrandt.

Foto ┬® Rgerritsen 6962
Cadeaulidmaatschap

Geef uw liefde voor kunst door

Cadeaulidmaatschap

Lidmaatschappen met fiscale voordelen

vanaf € 350

Van Jonge Meester tot Meester

Schenken aan de Vereniging Rembrandt kan op verschillende manieren. Welke vorm u ook kiest, uw gift is fiscaal aftrekbaar, want de Vereniging Rembrandt is aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) en is vrijgesteld van schenk- en erfbelasting.

vanaf € 15.000

Hollandse Meester

Als Hollandse Meester wordt u de mogelijkheid geboden een Fonds op Naam op te richten, de meest persoonlijke manier van schenken aan het openbaar kunstbezit via de Vereniging Rembrandt. U bepaalt de naam en, in samenspraak met de Vereniging, de doelstelling van het fonds. U kunt met uw fonds bijdragen aan aankopen, maar ook aan onderzoek of restauratie. Uw gift is fiscaal aftrekbaar, want de Vereniging Rembrandt is aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) en is vrijgesteld van schenk- en erfbelasting.

Als dank

Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang tot hun vaste collecties. Bekijk hier het overzicht van musea waar de Rembrandtkaart geldig is.

Naar het overzicht
Leeuw Van Rembrandt Detail
Rembrandtjaar 2019

39 Rembrandts in Nederland, met dank aan onze leden.