Een lidmaatschap van de Vereniging Rembrandt betekent meebouwen aan een rijk en bloeiend kunstbezit waar iedereen van kan genieten. Nu en in de toekomst.

Privileges

Aan elk lidmaatschap bij de Vereniging Rembrandt zitten privileges vast. Zo krijgt ieder lid gratis toegang tot meer dan 120 musea! Benieuwd naar de andere privileges? Bekijk hieronder onze drie verschillende lidmaatschapsvormen. De namen zijn ontleend aan de ontwikkeling van Rembrandt als schilder.

3 opties

Onze lidmaatschappen

Jrat Dsc0796 Bijgesneden

Jongmaat

Jonger dan 28 jaar? Een lidmaatschap bij de Vereniging Rembrandt kost jou maar € 28 per jaar.

20190629 077 Lakenhalverkleind

Gezel

Bent u 28 jaar of ouder? Als Gezel kost een lidmaatschap u bij de Vereniging Rembrandt € 75 (€ 110 voor twee personen).

Th 2520 Bewerkt Bijgesneden

Meester

Uw betrokkenheid bij de Collectie Nederland meer kleur geven? En tegelijkertijd optimaal gebruik maken van fiscale voordelen? Word dan Meester bij de Vereniging Rembrandt.

Vrije toegang

Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang. Weten waar de Rembrandtkaart geldig is? Klik op onderstaande link.

Rembrandtkaart
Foto ┬® Rgerritsen 6962
Geef uw liefde voor kunst door

Cadeaulidmaatschap

Laat een dierbare delen in het plezier van meeverzamelen!