Voor jong en oud

Onze lidmaatschappen

Rp P 1961 975 Verkleind

Jongmaat (tot 25 jaar)

Dit lidmaatschap is bedoeld voor jongeren. Zij betalen voor hun lidmaatschap € 25 per kalenderjaar of eenmalig € 1.000 als zij lid willen zijn tot hun 35ste levensjaar.

Rp P 1962 10Verkleind

Gezel (vanaf 25 jaar)

Dit lidmaatschap is bedoeld voor volwassenen. Zij betalen voor hun lidmaatschap € 65 per kalenderjaar of eenmalig € 2.000 als zij lid willen worden voor het leven.

Jess Watters 479812 Unsplashverkleind

Cadeaulidmaatschap

Alle verschillende lidmaatschappen van de Vereniging Rembrandt kunnen uiteraard ook cadeau worden gedaan.

Lidmaatschappen met fiscale voordelen

vanaf € 350

Van Jonge Meester tot Meester

Schenken aan de Vereniging Rembrandt kan op verschillende manieren. Welke vorm u ook kiest, uw gift is fiscaal aftrekbaar, want de Vereniging Rembrandt is aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) en is vrijgesteld van schenk- en erfbelasting.

vanaf € 15.000

Hollandse Meester

Als Hollandse Meester wordt u de mogelijkheid geboden een Fonds op Naam op te richten, de meest persoonlijke manier van schenken aan het openbaar kunstbezit via de Vereniging Rembrandt. U bepaalt de naam en, in samenspraak met de Vereniging, de doelstelling van het fonds. U kunt met uw fonds bijdragen aan aankopen, maar ook aan onderzoek of restauratie. Uw gift is fiscaal aftrekbaar, want de Vereniging Rembrandt is aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) en is vrijgesteld van schenk- en erfbelasting.

Als dank

Rembrandtkaart

De musea zijn de Vereniging Rembrandt zeer dankbaar voor haar steun bij de versterking van hun collecties. Daarom bieden zij haar leden op vertoon van de Rembrandtkaart vrije toegang tot hun vaste collecties. Bekijk hier het overzicht van musea waar de Rembrandtkaart geldig is.

Naar het overzicht