Privileges

Als Leermeester kunt u uw gift toewijzen aan een van onze Themafondsen. Zo helpt u bij de verwerving van uw favoriete kunst. Wanneer het door u gesteunde Themafonds wordt ingezet voor een aankoop, wordt u uitgenodigd voor een exclusieve presentatie in het museum. Daarnaast hebt u dezelfde privileges die horen bij een Gezellidmaatschap voor twee personen én krijgt u een uitnodiging voor twee personen voor de exclusieve Leermeesterlezing.

Voorwaarden

U wordt Leermeester vanaf 1.000 euro per jaar. Uw gift komt volledig ten goede aan de missie van de Vereniging Rembrandt, maar kan u netto aanzienlijk minder kosten omdat de overheid met u mee betaalt. Wanneer u besluit Leermeester te worden via een periodieke gift van minimaal 1.000 euro per jaar voor een periode van minimaal vijf jaar, maakt u optimaal gebruik van de fiscale voordelen die de overheid u biedt.

Fiscale voordelen

extra

Snapseed
Achtergrond

Leermeesterlezing

Weten waarom een portret van Edvard Munch thuishoort in een museum gewijd aan Van Gogh? Of waarom Jan Porcellis geldt als een van de beste zeeschilders van de 17de eeuw? In de Leermeesterlezing geeft een kunstexpert uitleg en context bij een recent door de Vereniging Rembrandt gesteunde topaankoop. Deze lezing vindt minimaal één keer per jaar plaats op een spraakmakende museale locatie.

Bekijk ook

Grootmeester