Reis door de eeuwen

In deze live online collegereeks, een coproductie van de Vereniging Rembrandt en The School of Life, nemen hoogleraren kunstgeschiedenis en andere bevlogen experts je mee op reis door de eeuwen. Je leert over artistieke doorbraken die de kunst hebben gebracht waar zij nu is: van de uitvinding van de olieverf tot aan de introductie van zogenaamde readymades.

Download Programma
  • Data en tijd: 31 oktober t/m 23 januari, 19.30 - 21.00 uur
  • Locatie: online via Zoom
  • Opname: de dag na het college ontvang je de link naar de opname. Alle colleges kunnen tot 29 februari worden bekeken. Zo heb je de hele winter de tijd je in deze grote kunstenaars te verdiepen.
Les van de besten

In deze reeks krijg je les van experts van internationale naam en faam. Kunsthistorici uit de academische en museale wereld die op een toegankelijke en bevlogen toon spreken over kunstenaars met wie zij zich soms al jaren bezighouden.

10 kunstexperts

140 jaar

Vier met ons mee!

De Vereniging Rembrandt bestaat dit jaar 140 jaar. Nieuwe leden ontvangen een feestelijke verjaardagskalender. Zolang de voorraad strekt, dus wees er snel bij!

Meer weten
Bekijk ook