Omslag boekje nalaten

Informatieboekje

Benieuwd naar hoe u kunt nalaten? Vul hier uw gegevens in en download meteen ons informatieboekje.

Vul alle velden in, alstublieft.

Dank voor uw interesse

U kunt ons informatieboekje hieronder downloaden.

Vijf vragen over nalaten aan Leonie Pels Rijcken

Leonie Pels Rijcken, bestuurssecretaris en adjunct-directeur, over nalaten aan de Vereniging Rembrandt.

'Het voelt goed als je een bijdrage levert aan dat wat je na aan het hart ligt.'

Kees en Ton uit Utrecht (lid sinds 2007) Naar het interview
Concreet en persoonlijk

Fonds op Naam

Een familienaam in stand houden of een dierbare eren? Met een nalatenschap vanaf 75.000 euro kunt u een Fonds op Naam oprichten. Met dat fonds kunt u de aankoop steunen van kunst die u dierbaar is, maar ook onderzoek of restauraties mogelijk maken.

Meer weten?

Vormen van nalaten

• Erfstelling
    U kunt de Vereniging Rembrandt benoemen tot (mede-)erfgenaam. Wanneer de Vereniging Rembrandt wordt aangesteld als enig erfgenaam, blijft de mogelijkheid bestaan om in uw testament legaten aan dierbaren of andere goede doelen toe te kennen.
  • Legaat
    Dit is een vastgesteld geldbedrag of een specifiek goed uit uw erfenis. U kunt bijvoorbeeld uw familie erfgenaam maken en daarnaast een bepaald bedrag of (on)roerend goed als legaat aan de Vereniging Rembrandt nalaten.
  • Kunst nalaten
    Als u besluit de Vereniging Rembrandt één of meerdere kunstwerken na te laten, dan zullen wij die met de grootst mogelijke zorg proberen te plaatsen in het meest passende museum. Wist u dat het mogelijk is om successierechten geheel of gedeeltelijk te betalen met kunstwerken? Klik hier voor meer informatie.
Leden Ver Rembrandt
Bijzondere ontvangsten

Jacobs Gilde

Overweegt u de Vereniging Rembrandt in uw testament te benoemen, of hebt u dat al gedaan? Dan verwelkomen wij u graag als lid van Jacobs Gilde. Als dank voor uw waardevolle betrokkenheid ontvangt u jaarlijks een uitnodiging voor een bijzondere kunsthistorische ontvangst.

Meer informatie?

Ik ben er voor al uw vragen over nalaten aan de Vereniging Rembrandt.

Foto Leonie 2

Leonie Pels Rijcken, bestuurssecretaris/adjunct-directeur

Bekijk ook

Geef uw liefde voor kunst door