Depot BVB ontvangst 2021
Ontmoet de kunst én elkaar

Zondag met Rembrandt

U krijgt als Jonge Meester jaarlijks een uitnodiging voor Zondag met Rembrandt: een museumontvangst met verrassende art talks op zaal. Dé manier om uw smaak te ontdekken en in contact te komen met andere kunstliefhebbers.

'Zondag met Rembrandt is voor ons een mooie gelegenheid om onze interesse in kunst meer vorm te geven, en om met de organisatoren van gedachten te wisselen.’

Ines en Brord uit Ommen (Jonge Meesters sinds 2017)
Fiscale voordelen

Vanwege onze ANBI-status maakt u optimaal gebruik van de fiscale voordelen die de overheid u biedt. Via een rekenmodule kunt u gemakkelijk zien hoeveel een gift aan de Vereniging Rembrandt u netto kost.

Rekenmodule
Jonge Meester
vanaf 350 euro per jaar

Als Jonge Meester vergroot u uw betrokkenheid bij onze missie en leert u uw smaak ontdekken.

Wat u krijgt
  • Rembrandtkaart met vrije toegang tot 125+ musea (ook voor uw eventuele partner)
  • Verdieping via ons kunstmagazine (3 x per jaar)
  • Een uitnodiging voor Zondag met Rembrandt en andere speciale museumactiviteiten

Vragen?

Hebt u nog vragen of wilt u advies over geven aan de Vereniging Rembrandt? Neem gerust contact met mij op.

Mathilde 1

Mathilde van der Werff, hoofd Mecenaat

Bekijk ook

Leermeester

Rembrandt Zelfportret Thyssen Verkleind1

Aanvragen

Overeenkomst periodieke gift

Vul alle velden in, alstublieft.

Bedankt voor uw aanvraag.