Wat heeft uw voorkeur?

Liefhebber van 17de-eeuwse schilderkunst? Of misschien van fotografie en video? De Vereniging Rembrandt steunt aankopen binnen vijftien verschillende verzamelgebieden. Aan elk van deze verzamelgebieden en aan het interessegebied restauratie is een Themafonds verbonden. Daarnaast is er een aantal Fondsen op Naam die zijn opengesteld voor schenkingen van derden die de doelstelling van het fonds onderschrijven. Onder deze Open Fondsen bevindt zich bijvoorbeeld het Fonds voor Onderzoek naar Moderne en Hedendaagse Kunst.

Voorwaarden en fiscale voordelen

Geven aan een Themafonds of een Open Fonds kan eenmalig en periodiek vanaf 1.000 euro. Net als elke andere gift aan de Vereniging Rembrandt zitten er aan deze gift fiscale voordelen vast. Optimaal genieten van de privileges die horen bij een gift aan een Themafonds of Open Fonds? Overweeg dan een Leermeesterlidmaatschap of Grootmeesterlidmaatschap af te sluiten.

Chihuly_Grand Stairwell Installation_verkleind