Door uw gift toe te wijzen aan een Themafonds draagt u bij aan aankopen binnen uw favoriete verzamelgebied.

Kunst van uw voorkeur

Liefhebber van 17de-eeuwse schilderkunst? Van impressionistische kunst? Of misschien van fotografie en video? De Vereniging Rembrandt steunt aankopen binnen vijftien verschillende verzamelgebieden. Aan elk van deze verzamelgebieden is een Themafonds verbonden.

Voorwaarden en fiscale voordelen

Geven aan een Themafonds kan eenmalig en periodiek vanaf € 1.000. Net als elke andere gift aan de Vereniging Rembrandt zitten er aan deze gift fiscale voordelen vast. Wilt u optimaal genieten van de privileges die horen bij een gift aan een Themafonds? Overweeg dan een Leermeesterlidmaatschap of Grootmeesterlidmaatschap af te sluiten.

Sv 2019 0320 Groninger Museum Chihuly 7497 Verkleind

Dale Chihuly, Grand Stairwell Installation, 2018, geblazen glas, 70 elementen van verschillende formaten, verspreid over drie twaalf meter hoge wanden, Groninger Museum - gesteund in 2019

Deze imponerende installatie van de Amerikaanse glaskunstenaar Dale Chihuly is in 2019 aangekocht door het Groninger Museum. De Vereniging Rembrandt gaf onmisbare steun, daartoe mede in staat gesteld door haar Themafonds Glas.

Ontdek onze 15 verzamelgebieden

Cyprisch Beeld

Oudheid en Archeologie

Petrus

Middeleeuwen en Renaissance

Vr Verzamelgebied Schilderkunst Thumb

17de-eeuwse schilderkunst

Roslin Bijgesneden

18de-eeuwse schilderkunst

Scheffer

19de-eeuwse schilderkunst

Vangoghmuseum S0540 S2016 3840

Impressionisme

Dali

Moderne kunst (ca. 1880-1950)

Rauch

Naoorlogse en Hedendaagse kunst

Turkse Ruiter

Prenten en Tekeningen

Staande Figuur Karel Appel

Beeldhouwkunst

Kabinet Amalia

Toegepaste kunst en Design

Zilver

Haan

Keramiek

Tagliapietra  Ostuni

Glas

Vr Verzamelgebied Fotografie Video Thumb

Fotografie en video

Op de hoogte blijven?

Als u zich hier aanmeldt, krijgt u bericht wanneer de Vereniging Rembrandt een nieuwe aankoop heeft helpen realiseren. Ook ontvangt u onze maandelijkse nieuwsbrief met het allerlaatste verenigingsnieuws.

Vul hier uw e-mailadres in en meld u aan!
Aanmelding is mislukt, probeer opnieuw.
Dank u wel voor uw inschrijving.